Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Συνέντευξη: Τερζοπούλου Αδαμαντία "Το ποδόσφαιρο προσφέρει σπουδαίες εμπειρίες"

Η Αδαμαντία Τερζοπούλου είναι γεννημένη στις 11 Νοεμβρίου 1984 . Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο χωρίο Κολίρι που βρίσκεται στον Πύργο Ηλείας.  Είναι επαγγελματίας οπλίτης του Ελληνικού στρατού με ειδικότητα στην οδήγηση αρμάτων . Ήρθε στο νησί μας το 2008 λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων και από τότε παραμένει κάτοικος Ρόδου.Στην ομάδα μας ανήκει από το Σεπτέμβριο του 2008 και η θέση που την έχει αναδείξει είναι το αριστερό μπακ.Φέτος η Αδαμαντία είναι μια από τις τρεις αρχηγούς της ομάδας μας!






Πως και πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με το γυναικείο ποδόσφαιρο;

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου παίζω  ποδόσφαιρο στις αλάνες στο χωρίο με τα αγοράκια!
Το 2003 όταν πια ήμουν 18 χρόνων  υπήρξαν και άλλα κορίτσια που ενδιαφέρθηκαν και έτσι δημιουργήθηκε η ομάδα  Αίολος Πύργου , που συμμετείχε κανονικά στα πρωταθλήματα της Έπο. Μετά από δυο χρονιά δημιουργήθηκε γυναίκεια ομάδα και στο χωρίο μου που ονομάστηκε  Ανατολή Κολιρίου και έτσι πήγα με μεταγραφή εκεί. Το 2008 λόγω μετάθεσης μου με το στρατό ήρθα στη Ρόδο .

Πώς έμαθες για την ομάδα του Σταυρού;

Για την ομάδα του Σταυρού με ενημέρωσαν κάποιοι συνάδελφοι μου που είχαν χρόνια στο νησί , και ήξεραν ότι έπαιζα μπάλα.Μίλησαν στον πρόεδρο της ομάδας Νίκο Κιόττου και εκείνος με πήρε τηλέφωνο και με έπεισε να παίξω ξανά στην μοναδική ομάδα του νησιού.Από τότε μέχρι  σήμερα ανήκω στο Σταυρό Καλυθιών.



Πώς σου φάνηκε η οργάνωση του Σταυρού Καλυθιών σε σχέση με τις ομάδες που είχες παίξει;

Στις δύο ομάδες που έπαιξα πριν από το Σταυρό δεν υπήρχε οργάνωση .Υπήρχαν απλά οι παίκτριες και 2 άνθρωποι που έτρεχαν την ομάδα.Ο Σταυρός Καλυθιών με τα όσα προβλήματα και δυσκολίες αντιμετώπισε  στο πέρασμα των χρόνων είναι από τις πιο οργανωμένες ομάδες .


Τι είναι αυτό που σε κράτησε στο Σταυρό Καλυθιών ;

Το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί σε αυτήν τη ομάδα...το δέσιμο που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα σε παίκτριες και διοίκηση. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι με το που εντάχθηκα στο δυναμικό της ομάδας τόσο η διοίκηση όσο και τα κορίτσια της ομάδας με αγκάλιασαν και με έκαναν να νιώσω οικεία από την πρώτη στιγμή .Αυτό δεν το συναντάς εύκολα σε άλλες ομάδες..Για μένα η ομάδα , ο πρόεδρος και η οικογένεια του και οι συμπαίκτριες μου είναι η οικογένεια μου εδώ στη Ρόδο.

Φέτος η ομάδα έχει στο δυναμικό της τριάντα παίκτριες..σε φοβίζει ο ανταγωνισμός ;

Είμαι της γνώμης ότι ο καλοπροαίρετος ανταγωνισμός κάνει καλό στην ομάδα γιατί όλες οι παίκτριες προσπαθούν να αποδώσουν το εκατό της εκατό μέσα στο γήπεδο...Το ότι φέτος στην ομάδα είμαστε τριάντα παίκτριες σημαίνει ότι υπάρχει μέλλον και ότι"η δουλειά στον Σταυρό γίνετε σωστά!!!" .

Ανήκεις πλέον και στην εθνική ομάδα ενόπλων δυνάμεων ..!Πως είναι αυτή η εμπειρία;

Ναι ανήκω στην εθνική ενόπλων .. Μετά από πρόταση της ομάδας μου και του προέδρου μας Νίκου Κιόττου με κάλεσε ο προπονητής της εθνικής κύριος Κουτρουλός να δει αν μπορούσα να εν ταχθώ στην ομάδα που θα έφτιαχνε..Έτσι και έγινε , είδε ότι μπορούσα να αντεπεξέλθω σε αυτά που ζητούσε και έτσι εντάχθηκα κανονικά στην εθνική! Έχουμε κάνει ήδη ένα φιλικό παιχνίδι με τις Βασίλισσες Θράκης για φιλανθρωπικό σκοπό.!Είναι μοναδικό το συναίσθημα να φοράς το εθνόσημο και ευχαριστώ το πρόεδρό μου , που με βοήθησε να ζήσω αυτή τη σπουδαία εμπειρία!!


Θα παρότρυνες ένα νέο κορίτσι να ασχοληθεί με το γυναικείο ποδόσφαιρο;


Από τη δική μου εμπειρία φυσικά και θα έλεγα στα νέα κορίτσια να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο γιατί είναι το άθλημα που προσφέρει σπουδαίες εμπειρίες.Μέσα από τον υγιή αθλητισμό ζεις ωραίες στιγμές και συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσα κορίτσια αγαπάνε το ποδόσφαιρο να βρουν μια ομάδα σαν το Σταυρό Καλυθιών για να ξεκινήσουν την ενασχόληση τούς με το άθλημα...

Ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας φέτος και οι ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;

Ο βασικός στόχος της ομάδας μας είναι η άνοδος στην Β εθνική και το να παραμείνουμε μια δεμένη οικογένεια... Ο προσωπικός μου στόχος είναι να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο γίνετε!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...