Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Ανακοινώθηκαν οι αρχηγοί !!!

Σε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η προετοιμασία της ομάδας μας, θέλοντας να παρουσιαστεί όσο γίνεται πιο έτοιμη στην έναρξη του πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας.
Ο Νίκος Ταχραμάνης δουλεύει με τις ποδοσφαιρίστριές  του, ρίχνοντας όμως το βάρος στην τακτική, που θέλει να ακολουθεί  η ομάδα του, μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΡΧΗΓΟΙ
Στην χθεσινή προπόνηση , ο προπονητής της ομάδας κος  Ταχραμάνης ανακοίνωσε στις παίκτριες την ομόφωνη απόφαση , τόσο του ιδίου όσο και της διοίκησης του Σταυρού για  τις τρεις αρχηγούς της τρέχουσας περιόδου: "Για την σεζόν 2017-2018, αρχηγοί της ομάδας μας θα είναι οι ποδοσφαιρίστριές: Βαγιανού Μαρία , Τερζοπούλου Αδαμαντία και Ντελλάκη Μαρία. "  Ο προπονητής της ομάδας τόνισε επίσης πως η δουλεία του αρχηγού δεν είναι μόνο μέσα στο γήπεδο...άλλα και έξω από αυτό ! 
Δηλώσεις των αρχηγών:
Βαγιανού Μαρία 
Θα είμαι διπλά σε όλες τις παίκτριες της ομάδας μου σε ότι με χρειαστούν και μπορώ να τις βοηθήσω. Στόχος μας για την νέα σεζόν είναι να παραμείνουμε μια δυνατή ενωμένη οικογένεια , και είμαι σίγουρη πως με αυτό το κλίμα που ήδη έχουμε  και την εντατική προπόνηση που κάνουμε θα έρθουν και τα θετικά αποτελέσματα.Ο Σταυρός Καλυθιών είναι για μένα πια κομμάτι της ζωής μου! 



Τερζοπούλου Αδαμαντία 
Η ομάδα του Σταυρού Καλυθιών είναι η οικογένεια μου εδώ στο νησί , χαίρομαι που είμαι κομμάτι της όλα αυτά τα χρόνια . Εύχομαι να έχουμε όλες υγεία και δύναμη να παλέψουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Στόχος μου είναι να ανεβάσουμε την ομάδα μας κατηγορία.!



Ντελλάκη Μαρία
Είναι μεγάλη τιμή για εμένα στα 15 μου χρόνια να χρίζομαι αρχηγός της ομάδας μου .Ο Σταυρός Καλυθιών είναι η ομάδα της καρδίας μου και αυτό το κλίμα δεν θα το άλλαζα εύκολα. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ τις συμπαίκτριες μου σε ότι χρειαστούν και εύχομαι να έχουμε μια υγιή σεζόν χωρίς τραυματισμούς.



Στην ανακοίνωση των αρχηγών μίλησε και η Μαρία Κτενά η οποία ήταν  από τις πρώτες παίκτριες  του Σταυρού Καλυθιών και  επέστρεψε φέτος στην ομάδα.  Η ίδια είπε : "Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα στην ομάδα μου ...και χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω ότι εκτός από άψογους χαρακτήρες συμπαικτριών υπάρχει άριστο κλίμα μεταξύ διοίκησης προπονητή και αθλητριών . Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να ανεβάσουμε την ομάδα μας εκεί που της αξίζει!

2 σχόλια:

  1. ΣΤΗΝ ΟΜΆΔΑ ΤΉΣ ΚΑΡΔΙΆ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΟΥ ΡΊΧΝΑΤΕ ΛΆΣΠΗ ΤΌΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΚΆΝΑΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε φιλε ανωνυμε....ξεραμε εκ των προτερων οτι αυτες οι επιστροφες θα ετζουσαν πολυ καποιες και καποιους , ομως δεν περιμεναμε οτι θα σταξετε χολη παλι δημοσια!!! Δεν πειραζει εμεις δεν κραταμε κακια γιατι ξερουμε πως ειναι να σε πουλανε!!! Παρολα αυτα σας προτεινουμε πολυ καλες αλοιφες για εγκαυματα 3ου βαθμου στα φαρμακεια της περιοχης σας!!!! Μια δοκιμη θα σας πεισει!!!!!!ΒΕΡΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...