Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Δηλώσεις Μίλαν Ψάλτου!

Είναι η πρώτη φορά που κάνω δηλώσεις σε blog ομάδας κι αυτό γιατί με πνίγει το άδικο που γράφτηκε σε άρθρο ενός τοπικού site της Δωδεκανήσου . Ανακοινώνω και γω με τη σειρά μου τη λύση της συνεργασίας μου με την ομάδα της Καλλιθέας. Φεύγω αυτή τη στιγμή με μισή καρδιά,ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση για μένα, εδώ στην Α.Ε Καλλιθέα δέθηκα πολύ με τους συναθλητές μου και τον προπονητή μου,που εκτιμώ πολύ ως άνθρωπο κι ως προπονητή,εξάλλου στη Ρόδο βρέθηκα εξαιτίας του και εξαιτίας του η απόφαση αν θα φύγω ήταν πολύ δύσκολη .Η Α.Ε Καλλιθέα είναι μια ομάδα ερασιτεχνική η όποια όμως δουλεύει όσο πιο επαγγελματικά γίνεται και κακά τα ψέματα αυτό το οφείλει σε πολύ μεγάλο ποσοστό στον πρόεδρο της ομάδας Νίκο Κιόττου , στα παιδιά που τον πλαισιώνουν Μανιά Παναγιώτη ,Κώστα Κωνσταντίνο ,Κιόττου Βέρα και στον προπονητή της Σαρίκα Δημήτρη. Για μένα προσωπικά η ομάδα ήταν σπαθί απέναντι μου , όλα όσα συμφωνήσαμε ότι κι αν ήταν αυτό τα πήρα πράγμα που δυσκόλευε ακόμα πιο πολύ τα πράγματα. Όταν λοιπόν ήρθε η πρόταση του Ιπποκράτη , όλοι τους μου φέρθηκαν με τον πιο τίμιο τρόπο κι ας ήθελαν πολύ να μείνω και ας είχα ήδη υπογράψει μαζί τους με άφησαν να πάρω μόνος μου την απόφαση για το μέλλον μου . Μέχρι χθες ακολουθούσα κανονικά το πρόγραμμα της ομάδας και δούλευα πράγμα που δείχνει πόσο δύσκολο ήταν για μένα,στο όμορφο αυτό νησί έκανα φίλους μέσα κι έξω από την ομάδα,φεύγω σαν φίλος και εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα. Όσο για το μέλλον ποτέ δεν ξέρεις όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους που σου φέρονται τόσο τίμια και ωραία,αφήνω την πόρτα ανοιχτή για μία μελλοντική συνεργασία και ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο Νίκο Κιόττου για τον επαγγελματισμό που έδειξε στην περίπτωση μου.

Με εκτίμηση
Μίλαν Ψάλτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...